Monday 9 June 2014

Penapis Air Terbaik & Termurah tak sampai RM500!

Assalamualaikum....

Mesti ramai ingat Shaklee hanya menawarkan Supplement & Vitamin je kan?
Actually terdapat banyak rangkaian produk Shaklee antaranya Produk Pembersih wajah, Penjagaan Rumah & PENAPIS AIR @ lebih dikenali Water Pitcher Shaklee

                                                       Penapis Air Shaklee- Mobile
As we know sumber bekalan air dirumah kita dipenuhi dengan Klorin, Plumbum & Merkuri. Even air dirawat tapi ketulenan air masih diragui. Dan sebab itu jugak makin ramai yang berminat nak pasang Penapis Air dirumah.

Tapi...... Kebanyakan produk di luar harganya cecah ribu-ribu & terpaksa buat ansuran bulanan. Betul?

Dan ada kalanya dah bayar ribu-ribu pon kualiti so so je. Baru pakai berapa hari dah rosak. Bile nak claim yang baru tak dapat, nk mintak duit balik lagi lah diorang tak nak bagi. Ha ni real story dari kawan saya tau!

Apa Itu Water Pitcher Shaklee?

Ha tengok gambar macam jug biasa je kan? Tapi ini jug bukan sebarang jug, kecil-kecil cili padi tau!
Water Pitcher Shaklee menggunakan sebatang blok karbon padu bagi membersihkan air & menyingkirkan bahan-bahan tercemar. Kira dia tapis habis bagi clear sebelum kita minum.

Keistimewaannya menandingi Jenama Terkemuka!

 1. Jimat
 Water Pitcher mampu menuras 303 liter air (80 gelen) untuk setiap turasan (filter). If uols beli satu set Water Pitcher kita beri 3 filter. Dan paling penting harganya tersangat murah tapi setanding dengan jenama terkemuka.

2. Selamat
 Disahkan dapat mengurangkan kadar plumbum, merkuri & kadium serta sisa tercemar. Kualiti air yang terjamin & rasanya juga lebih sedap!

3. Fleksible
Bentuknya yang kecil seperti jug serta tidak menggunakan kuasa elektrik membolehkan anda membawa kemana sahaja. Tak kisahlah balik kampong @ bercuti. Best kan?!

4. User Friendly
Sangat mudah untuk digunakan. Jug air ini bermeter yang akan menunjukkan kepada kita jumlah gelen air yang telah dituras & meperingatkan kita bila masanya nak tukar filter. Mudah kan?

Sebagai pengguna bijak Water Pitcher adalah pilihan terbaik! Murah, Senang dibawa & paling penting Selamat! Oh ye...... penapis ini juga halal ok!

So untuk mereka yang kurang bajet @ sedang mencari penapis berkualiti.... Water Pitcher seharusnya pilhan anda!

Jom grab laju-laju!

PERHATIAN: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya:

Susanti Suhaimi

♥ SMS/WhatsApp: 013-8471769
♥ Emel : putri_jebat@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment